segunda-feira, 28 de março de 2011


Count on me
If you ever find yourself stuck in the middle of the

sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you
can't see,
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like one, two, three
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like
Four, three, two
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do,
Oh yeah

Wooooh, wooooh
That's what friends are supposed to do, oh yeah
You can count on me cause I can count on you

If you're tossing and you're turning
and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you
Oh
Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say good-bye


Contar comigo 

Se algum dia você se encontrar preso bem no meio do
mar
Eu velejarei pelo mundo todo para te encontrar
Se algum dia você se encontrar perdido na escuridão, e
não puder ver
Eu serei a luz a te guiar

Descubra do que somos feitos
Do que nos chamam para ajudar nossos amigos

Você pode contar comigo como 1 2 3
Eu estarei lá
E sei que quando eu precisar, posso contar com você como
4 3 2
E você estará lá
Porque é isso que os amigos devem fazer
Sim

Woooo
É isso que os amigos devem fazer, sim
Você pode contar comigo porque eu posso contar com você

Se você estiver se sacudindo e se virando
e você simplesmente não consegue adormecer
Eu vou cantar uma canção ao seu lado
E se você esquecer o quanto você significa para mim
Todos os dias eu vou lembrá-la
Oh
Descubra do que somos feitos
Quando somos chamados para ajudar nossos amigos em necessidade

Você sempre terá o meu ombro, quando você chorar
Eu nunca vou te deixar, nunca diga adeus

Bruno Mars


Nenhum comentário:

Postar um comentário